Reklama kreowana jest w jakimś celu. Szczerze mówiąc, mało kiedy tak właściwie możemy ujrzeć inteligentne reklamy. Wszystkie robione są wedle pewnego schematu. Być może producenci boją się, że jeśli nadmiernie głęboko ukryją przekaz to nie zostanie on wydedukowany. A co za tym idzie sprzedaż nie będzie wysoka. Najprościej mówiąc marketing jest po to, żeby ewentualnych klientów zachęcić do zakupu jakiegoś towaru. Zawiadamia nas o pojawieniu się oryginalnego towaru na rynku oraz jego dostępności. Warto wykorzystać gadżety reklamowe. Rzecz jasna w obliczu panującej konkurencyjności producenci innowacyjnych rzeczy muszą użytkować tą odmianę przekazu. Inaczej ich towar nie zastałby nigdy odkryty. Częstość pojawiania się ich w telewizji, gazecie jest również istotna. Tu obowiązuje zasada im częściej tym lepiej. Ma obowiązek ona bo zapaść w pamięć kontrahentowi. Tak jego zaprogramować, żeby po wejściu do sklepu był przekonany o atrakcyjności tego towaru oraz oczywiście go zakupił. Podobno człowiek uczy się z wiekiem oraz na swoich błędach. I choć starsi zdają sobie sprawę z tego jaki jest najważniejszy cel reklamy nieraz padają jej ofiarą.
Kreowanie reklamy z pewnością nie obejdzie się bez wizytacji w drukarni. Drukarnia to miejsce, gdzie drukuje się książki. Dziś drukarnie absorbują się drukiem wielu innych rzeczy, głównie ulotek reklamowych, lub kolosalnych bilbordów reklamowych. Drukarnie w większości wypadków połączone są z kolosalnymi studiami graficznymi, w jakim miejscu się projektuje i dalej zleca do druku. Niemalże każda drukarnia cyfrowa poznań oferuje druk wielkoformatowy, do którego niezbędne są specjalne urządzenia. Z pewnością nie da się wydrukować kolosalnego bilbordu na drobnej drukarce biurowej - zwykły druk na to nie zezwala. W ostatnich latach przybywa firm zaprzątających się drukarstwem. Z najlepszych usług takich drukarni korzystają zwłaszcza korporacje które tworzą materiały do reklamy. A drukarnia offsetowa poznań może nadrukować nie tylko na papierze, ale nawet na garnuszku czy koszulce. I takie formy druku stają się coraz to bardziej popularne. Bo gadżet marketingowy jest o wiele ciekawszą formą reklamy aniżeli nudna ulotka. Też drukarnie wychodzą vis-a-vis oczekiwaniom kontrahentów indywidualnych, którzy nieraz projektują coś prywatnego, a później pragną to wydrukować na koszulce czy na kubku.
A poza tym szalenie interesujące są także chociażby porównywarki ofert w sklepach internetowych. A więc jeżeli chcemy zakupić coś przez Internet, porównywarki otwarcie pokażą dla nas te oferty, które charakteryzują się najbardziej atrakcyjnymi cenami w Internecie. Jak widzimy, walka z inflacją nie jest przegrana.